tisdag 15 november 2011

jobbigt

Just nu händer många jobbiga saker och det blir bara mer och mer...när ska oturen vända?

Många av de nya sakerna vi köpt till huset och inte ens använt 1 år går sönder och på vissa gäller inte garantin!! Så less på sånt!
Men N har ställt sig upp och A är så go och duktig!

Någon som har en kontainer med självförtroende att sälja och en med självkänsla till mig?
Just nu skulle det behövas.....

Snart är det JUL! Jag längtar och har börjat handla klappar :) Men vad ska man köpa till alla????
Shit, det är svårt! Men jag längtar tills julbak, julpynt och massa mys!

Nu ska jag ta och rycka upp mig och hitta på nåt mumsigt till middag :)

Hej hej!

2 kommentarer:

  1. Det där lät ju inget vidare! Hoppas det vänder snart.

    Varför gäller inte garantin på sakerna? Det brukar ju vara minst 1 års garanti.

    Vill ni ses på fredag? :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vi kan tyvärr inte på fredag för vi ska på begravning för farmor:( Men nästa vecka? Jag kan onsdag och torsdag :)
    Enligt ikea där vi köpte hällen så gäller inte garantin på glaset även om en platta ej fungerar :( Skit grejer!

    Kramar

    SvaraRadera